L'Acadèmia > Tauler d'anuncis > Detalls

L'Acadèmia

Tauler d'anuncis

Tornar

Convocatòria per la selecció d'un facultatiu/va pel Servei de Microbiologia dels Hospitals de Mataró i Calella
Publicació: 22/12/2022
Referència: 14145
Descripció:

Vigència de l'oferta: Fins al 23 de gener de 2022 Codi de la convocatòria: 23/2022 Centre de treball: Hospital de Mataró i Hospital de Calella Localitat: Mataró i Calella. 1. Requisits: • Títol de grau en Medicina, Farmàcia, Microbiologia, Biologia, Bioquímica, Microbiologia o Biomedicina. • Especialista en microbiologia i parasitologia. • No superar l'edat reglamentària de jubilació en la data de publicació de la convocatòria. • No haver estat separat del servei de l'Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin l'exercici de les funcions públiques. • Posseir la capacitat funcional per l’acompliment de les tasques derivades del lloc de treball. • Posseir la titulació requerida. • Presentar la sol·licitud en el termini establert. 2. Altres mèrits a valorar: • Experiencia en vigilància de la salut i control d’infecció nosocomial per bacteris multiresistents. • Coneixement dels sistemes de gestió de qualitat ISO 9001 i 15189. • Coneixements clínics en patologia infecciosa. • Experiència en l’àmbit de les funcions principals del càrrec. • Màster o Tesis doctoral, relacionat amb l'activitat. • Publicacions en revistes científiques com a primer signant. • Col·laboracions en articles en llibres. • Nivell B2 d’anglès o equivalent. • Coneixements d'Excel, taules dinàmiques i Word. • Coneixement de la norma ISO 14000. 3. Competències: • Empatia. • Treball en equip. • Polivalència funcional. • Capacitat de planificació. • Iniciativa. • Comunicació. 4. Funcions principal del lloc: • Àrea de vigilància de bacteris multiresistents i control de brots d'infeccions nosocomials. • Interpretació i validació de resultats. • Interlocució amb els clínics dels centres hospitalaris. • Participació en sessions clíniques i comissions hospitalàries. 5. Característiques dels llocs: • Grup professional / categoria: Facultatiu especialista. • Centre de treball: Laboratori Hospital de Mataró i Laboratori Hospital de Calella. • Jornada efectiva: Completa. • Retribució: Equiparable al Conveni SISCAT. • Horari: de dilluns a dijous de 8h a 17h, divendres de 8h a 15h. • Guàrdies en l’Hospital del Mar (cada mes): Una de cap de setmana. • Durada del contracte: Indefinida. • Inici del contracte: Incorporació immediata. 6. Presentació de sol·licituds: Les persones interessades que compleixin els requisits esmentats anteriorment, hauran d’adreçar-se a l'apartat del nostre web: www.lrc.cat a l’apartat "Treballa amb nosaltres", i enviar Currículum Vitae a l'adreça de correu electrònic seleccioprofessionals@lrc.cat. És imprescindible posar com a assumpte del correu electrònic el codi de la convocatòria. 7. Condicions del procés de selecció: El procés de selecció consistirà en: • Entrevista personal, que versarà sobre el perfil competencial i el contingut del lloc objecte de la convocatòria. • No s'acceptaran sol·licituds transcorregut el termini. Tribunal Qualificador: • El Tribunal Qualificador està format per: la Direcció de Gestió de Persones (Presidenta), la Direcció Tècnica (Membre) i el Cap del Servei de Microbiologia (Membre). El Registrador del Tribunal serà la persona designada, si és que és la tercera, en cada cas per la Direcció de Gestió de Persones. • El Tribunal es reserva el dret de sol·licitar a les persones aspirants quantes explicacions i proves documentals originals consideri oportunes, sense perjudici que els òrgans de contractació sol·licitin els originals esmentats en el moment de la contractació de la persona seleccionada. • El Tribunal Qualificador resoldrà els dubtes que sorgeixin i adoptarà els acords necessaris per al correcte desenvolupament de la convocatòria, reunint-se tantes vegades com sigui necessari a judici del president o quan ho sol·liciti un tercer dels seus membres. En tot moment el Comitè d’Empresa estarà informat del procés.